- Cercetarea evidenţiază impactul tot mai mare al Inteligenţei Artificiale în viaţa cotidiană.
- 67% dintre respondenți consideră Inteligenţa Artificială utilă.
- 8 din 10 utilizatori caută informaţii despre branduri sau produse cu ajutorul A.I.
Aproape jumătate dintre utilizatorii români de Internet, din mediul urban (47%) folosesc Inteligenţa Artificială (A.I.) în activităţile lor zilnice, în special femeile (51% faţă de 42% dintre bărbaţi) şi tinerii între 18-24 ani (70%), relevă un studiu efectuat de Reveal Marketing Research.
Cercetarea evidenţiază impactul tot mai mare al Inteligenţei Artificiale în viaţa cotidiană a românilor şi analizează tendinţele în utilizarea acestei tehnologii.
67% dintre respondenți consideră Inteligenţa Artificială utilă, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. Studiul mai arată că 8 din 10 utilizatori caută informaţii despre branduri sau produse cu ajutorul A.I., iar 6 din 10 utilizatori iau decizii de cumpărare cu…
Lasă un comentariu